Kriszta alkot

GKK-design

Róka 2.0

2021. május 13. - GKKdesignBlog

 

rokak.jpgAz elmúlt másfél hetem az interjúkról szólt, nem az alkotásról. Cserébe

úgy tűnik, a karrierváltásom sikerrel jár, de teljesen más pozíciót ajánlottak fel, mint amire jelentkeztem... Grafikus helyett adminisztrátori munka. Ahogy leírták a munkakört, szinte tapsikoltam magamban, végre egy kiszámítható, jól szabályozott, stabil folyamatban dolgozhatok majd. A vállalkozói lét rugalmassága biztosan fog hiányozni eleinte, és az átállás lehet húzós lesz egy darabon, de igazából ezen egyáltalán nem aggódom!  

A jó hírrel a zsebemben, és mert a lányom napok óta nyaggatott, nekiültem, és végre megcsináltam az epres róka tesóját - más pozícióban van a feje, a farkincája, és a kereten is változtattam, hogyha esetleg egymás mellé kerülne a két kép, ne legyen túl egyforma.

Miközben a neten referenciafotókat kerestem a farkincához, nagyon érdekes dologra lettem figyelmes! A róka az angol nyelvű illusztrációkon clever, azaz okos. Nálunk pedig még mindig inkább a negatív felhangú ravasz a jelzője... A népmesékben szinte mindig negatív karakter, ugye ő az, aki megeszi a bocsok elől a sajtot, kiénekli a varjú szájából, és a farkast is átvágja, amikor az osztozkodásról van szó.

A tyúkudvar-tulajdonosok szemében kb maga az ördög, hiszen hatalmas pusztítást tud okozni, és így érthető is a negatív szereposztás, mégis - a róka cuki, és remélem egyszer itthon is kikerül a skatulyából!

Ha szeretnél Te is rókás képet a faladra, az elsőt innen tudod letölteni, az újat pedig vagy a képre kattintva, vagy innen!

 

Ölelés: Kriszta

 

Fotó kredit: Karolina Grabowska fotója a Pexels oldaláról

A bejegyzés trackback címe:

https://gkk-design.blog.hu/api/trackback/id/tr5816557934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása