Kriszta alkot

GKK-design

Gyerekdekor - róka eprekkel

2021. április 25. - GKKdesignBlog

roka-eprekkel.jpgA róka állandó szereplője a cuki illusztrációknak, gyerektörténeteknek. Magyarországon talán Vuk volt az első, de az utóbbi évtizedben az Erdei Barátok, mint gyerekeknek szánt illusztrációs téma kifejezetten nagy sikert arat.

Persze én sem maradhattam ki ebből a trendből annak idején. 

Ezt a kis rókát még a grafikus vizsgám környékén tanultam, aranyosan megbújt a gépen a vektoros tanulmányi mappában. Amikor elmentettem a Szürke&lazac palettámat, akkor találtam meg, és azonnal tudtam, hogy miért: a paletta színei tökéletesek ehhez a képhez! Úgyhogy kicsit finomítottam a figurán, igazítottam a virágokon, újrarajzoltam az epreket meg a leveleket, és rögtön nem volt gondom az ötlettelenséggel!

Ha szeretnéd a gyerekszoba falán látni ezt a képet, nincs más teendőd, mint lementeni a képet innen, és kinyomtatni!

Ölelés: Kriszta

A bejegyzés trackback címe:

https://gkk-design.blog.hu/api/trackback/id/tr1416509770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása