Kriszta alkot

GKK-design

Nem, ezek nem dínótojások akartak lenni

avagy a félresikerült húsvéti kifestő

2021. április 04. - GKKdesignBlog

img-2375.jpgHa már grafikus (is) vagyok, gondoltam majd én csinálok a gyerekemnek húsvéti színezőt. Hát igen. Az elképzelés jó volt...

Twitteren körbekérdezve azt láttam, hogy a szülők többsége nem ragaszkodik a hagyományos húsvéti tojásmintákhoz, és bevallom ez igencsak megnyugtatott. Ha már nekiállok kifestőt készíteni, örültem volna, ha más is szívesen használná, nem csak én nyomtatnék belőle 2-3 lapot, és kész. Így pedig, hogy letehettem a terhét a hagyományos formáknak, gondoltam valami újszerűvel drukkolok elő: tanuljunk formákat is a színezés közben!

Szóval, megszülettek a matekos húsvéti tojások, gondoltam én. Aztán amikor a gyerekem meglátta, örömtelin felkiáltott: DÍNÓTOJÁSOK!!!

Én meg lefagytam, mert ezek nem, nem dínótojások akartak lenni, hanem modern húsvéti tojások. De legalább örömmel állt neki színezni, és ez kárpótolt!

dinotojas1.jpg

Miért adj színezőt a gyerekednek?

 

- Segíti a szem és a kéz összehangolását
- Fejleszti a színsémák kialakulását
- Fejleszti a színérzékelést
- Megtanulja a síkidomokat
- Síkbeli tájékozódást segíti
- Javítja a monotóniatűrést
- Megtanulja időben megállítani a kezét
- A vonalakat követésével fejlődik a koordinációs képessége
- Fejleszti a kreativitást
- Segíti a kicsit az összpontosításban
- Gyakorolhatja közben a helyes ceruzafogást
- Segít a felgyülemlett feszültség levezetésében
- Fejleszti a problémamegoldó képességet

És ha ez nem elég meggyőző, akkor figyelj:
Pár perc csendet vásárolhatsz vele magadnak!

 

Ha szükséged van egy jó kis elfoglaltságra a gyerekednek, töltsd le a színezőt innen!

Sok locsolót és hímes tojásokat kívánok!

 

Ölelés: Kriszta

A bejegyzés trackback címe:

https://gkk-design.blog.hu/api/trackback/id/tr8416489246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2021.04.05. 00:30:07

Egyeseknek milyen szerencséje van a gyerekével.
Én jól bevásároltam, gratulálok a gyerekhez, amiért olyan szorgalmas és ügyes, hogy alkotott.

Vannak még jó gyerekek, akik okosak, ügyesek, rendesek és szorgosak.

2021.04.05. 00:33:02

"Segít a felgyülemlett feszültség levezetésében"

Akkor ezért szinezek kibukásig, azt még ez sem elég.

Van, aki meg szinezni, írni is lusta, azt olyankor meg attól gyűlik a feszültség. Ez pl. egy mítosz bizonyos emberek esetében, hogy ha valamit csinálni kell, az nyugtatólag hat.

GKKdesignBlog 2021.04.05. 12:20:23

@: Hát bevallom nem tudom, min múlik. Amikor kisebb volt, kb minden kézműveskedést utált, a szívem vérzett :D Aztán 1-2 éve, ahogy ráérzett a rajzolásra, akkor a színezés is megtetszett neki.

GKKdesignBlog 2021.04.05. 12:22:00

@: Én pl nem szeretek csak színezni, engem idegesít :D Ha valamit megrajzolok, azt szívesen színezem is, mert attól lesz kész, de más által rajzolt dolgok... Na, az nem buli...
süti beállítások módosítása